Câteva cuvinte despre crima înfricosătoare a avorturilor- concluziile medicinei contemporane

Pentru Biserica lui Hristos, avortul sau întreruperea sarcinii nu este o simplă faptă neîngăduită, din punct de vedere moral. Este, fără ocolisuri, ucidere. Este ucidere cu premeditare. Este ucidere voluntară. Si, desigur, mai vinovată, mai păcătoasă si mai urâtă lui Dumnezeu decât orice alt fel de ucidere, deoarece privează de viată o fiintă omenească înainte ca ea să se nască si, mai ales, înainte să se învrednicească de Sfântul Botez.

Oamenii care procedează la avortul copiilor se aseamănă lui Irod care a ucis 14.000 de prunci, ca să nu fie deranjat în viata sa. Ar putea fi socotiti, desigur, si mai răi decât Irod, deoarece cei 14.000 de prunci, cel putin nu erau sământa si copiii lui Irod. Orice om care participă într-un fel sau altul la crima oribilă a avortului, fie el si numai gândul de a săvârsi avortul, are foarte mare păcat înaintea lui Dumnezeu Care, precum se stie din Vechiul Testament, a poruncit în chip absolut: "Să nu ucizi!"

Când întrebăm: "Ce zice Biserica? nu trebuie să căutăm a afla ce părere au despre tema aceasta unii arhierei sau chiar toti. Dogma principală a Bisericii este că nu arhiereii constituie credinta Bisericii. Nu ei sunt stăpânii credintei. Si nu au dreptul să o formuleze după bunul plac. Arhiereii si preotii sunt păzitorii dreptei credinte. Au obligatia să lupte pentru ea. Trebuie să fie gata să-si verse si sângele pentru apărarea credintei ortodoxe.

Invătătura Bisericii este aceeasi, în toate punctele ei, din vremea Domnului nostru până astăzi. Biserica, în tot ceea ce spune si învată, nu are ca si criterii de judecată punctele de vedere ale oamenilor. Nu vorbeste din cele ale oamenilor. Biserica este purtătoarea adevărului pe care l-a predicat Domnul Iisus Hristos. Invătăturile ei sunt de sus: sunt expresia întelepciunii dumnezeiesti. Când punctele de vedere ale Biseri cii vin în disensiune si antiteză cu concluziile stiintei, atunci stiinta constituie întelepciunea pământească si demonică, vrednică de dispretuit. Pretutindeni si totdeana este valabil cuvântul Sfântului Apostol Pavel: "Adevărul este la Dumne zeu, iar tot omul este mincinos".

Astăzi, concluziile medicinii contemporane, ale antropo logiei, biochimiei si biologiei sunt de acord cu învătătura Bi sericii. Ne spun că avortul, întrucât întrerupe o viată autono mă, care există în stare perfectă, constituie ucidere si că "embrionul este viată autonomă si existentă de sine", persoa nă cu toate drepturile "din momentul conceperii" (Din cartea "Avorturile" a mitropolitului Meletios al Nicopolei, 1989).

De asemenea, medicina contemporană consemnează: "Avortul, în orice moment s-ar întâmpla, după conce pere, este faptă de ucidere prin premeditare. Stiintific, nu se poate dovedi cu seriozitate existenta unui asa-zis "moment magic", înainte de care embrionul a fost doar o bucată de carne si numai după acel "moment" a devenit copil, om...

Ovulul fecundat, embrionul, pruncul, copilul, adultul sunt simple stadii de evolutie si maturizare ale aceleiasi vieti omenesti, a aceluiasi om! Fiecare dintre noi a existat în întregime în ovulul fecundat, numai că acesta necesita hrană si timp pentru următoarele etape ale vietii sale (Celebrul cuplu de medici-mamosi, domnul si doamna doctori J.C. Willke, savanti si specialisti de frunte ai "Fundatiei internationale a dreptului la viată".

Inceputul temporal al fiintei omenesti datează din momentul conceperii (fecundării). Din acel moment, fiinta omenească este perfectă si unică. Este una, deoarece este totdeauna absolut aceeasi în toate elementele sale, si unică, deoarece nu poate fi înlocuită cu nimic altceva! Acest embrion microscopic, care în ziua a sasea sau a saptea a vietii sale, are abia 1,5mm înăltime provoacă întreruperea ciclului menstrual al mamei, impunând astfel acesteia să-l ocrotească!

Asemenea tuturor savantilor, care observă nepărtimtor fenomenele biologice, sunt si eu convins că fiinta OM începe să existe din momentul fecundării. Aceasta înseamnă că distrugerea cu bună stiintă a unui embrion de orice vârstă (adică oricând după concepere) este echivalentă cu uciderea unei fiinte omenesti" (Eminentul profesor francez de Genetică celulară a Universitătii din Paris, J. Lejeune).

Ca profesori academicieni si medici cu responsabilitate, declarăm: "Omul există ca om din momentul conceperii până in momentul mortii biologice. Prin urmare, în orice timp, după concepere, ar avea loc vreo interventie de intrerupere a vietii sale, fapta aceasta constituie omucidere" (92 de profesori si, în general, medici ai Universitătii din Thessalonik, 1986).

"Inaugurarea vietii omului coincide cu momentul fecundării" (Asociatia Medicală Greacă, 1985).

"Nastere adevărată este conceperea" (Concluzie semnată de 2000 de specialisti ginecologi si mamosi, care au luat parte la al II-lea Congres medical din Monako).

Cele de mai sus constituie concluzii definitive, foarte elocvente ale stiintei contemporane! Prin urmare, stiinta zilelor noastre este de acord, absolut, cu toate învătăturile pe care Biserica le propovăduieste de veacuri.




DESPRE AVORT SI ANTICONCEPTIONALE


Sarut mana, maicuta mea,
Viata este un dar de la Dumnezeu
Cuvant al poetului IOAN ALEXANDRU
ANTICONCEPTIONALELE (de Pr. NICOLAE TANASE)
Efectele secundare ale mijloacelor anticonceptionale
Urmarile avortului
Marturii ale unor femei care au facut avort
Marturia unei femei care nu a facut avort
Pacat si pedeapsa
Departe de crima avorturilor - o intamplare zguduitoare
Mare urgie va veni, mai ales din cauza desfrâului si a avorturilor
Despre crima avorturilor- concluziile medicinei contemporane
"Nu-mi puteti ucide copilul!" - un exemplu de mama adevarata
Avorturile sunt un pacat infricosator - vedenia parintelui Paisie (Muntele Athos)
"Nu omori pe unul din acestia ce ii ai?" - despre moda avorturilor
Cum canoniseste biserica pacatul avortului
Sfaturi ale Parintelui Cleopa despre avort
Frica de pacat
Despre pacatul avortului
Cuvant de incheiere



Interviuri cu parinti cunoscuti despre avort

Dialog cu Părintele Arhimandrit Sofian Boghiu despre păcat si spovedanie
Părintele Paisie de la Sihla - despre canoane
Dialog cu Părintele Arsenie Papacioc - despre canonisirea femeilor care si-au lepădat pruncii
Interviu cu părintele Macarie de la Mânăstirea Pasărea
Despre CANOANE

Extrase din cartea "CANON DE POCAINTA CATRE DOMNUL NOSTRU IISUS HRISTOS PENTRU PRUNCII AVORTATI"