CUPRINS

 BIBLIOGRAFIE

FATA  ASCUNSà A
PROSTITUTIEI  LEGALIZATE


Clientii bordelurilor ajung să trateze femeile ca pe niste prostituate

Poate cel mai grav lucru în chestiunea prostitutiei este că, prin posedarea femeii ca prostituată, prin folosirea ei ca obiect sexual, instrument de obtinere a plăcerii, se produc grave mutatii în sufletul, în psihologia sau în mintea bărbatilor. Acestia prin obisnuintă si asociatie vor ajunge să transfere comportamentul pe care-l manifestă în raport cu prostituatele către femeie în general. Aceasta va conduce la o mentalitate masculină dominată de ideea de posesiune, de valorizare a femeii si a raporturilor cu aceasta numai prin prisma sexului, sau oricum, lipsă de respect fată de aceasta. Nu poate fi considerată o întâmplare practica relatiilor sexuale caracterizate de aberatii, violentă, chiar si în familie, relatii pe care bărbatul ajunge să le impună femeii în numele iubirii lor. Nu este o întâmplare că stabilitatea familiilor în societatea modernă este atât de mică (până la 70% este rata divortialitătii în state ca: Franta, Germania sau Statele Unite); că femeile sunt, în general, tot mai mult nemultumite de comportamentul bărbatului (sot sau prieten), care le priveste mai ales sub aspect sexual, si care, când se plictiseste sexual de ele, le neglijează sau chiar le părăseste. Prostitutia ca institutie, reglementarea ei ca profesiune, înseamnă un grav atentat la demnitatea femeii, mai ales în ceea ce înseamnă raporturile ei cu bărbatul. Se validează astfel ideea că femeia este în primul rând un instrument de satisfacere a plăcerii bărbatului. Când spunem aceasta nu ne referim numai la femeia care se prostituează, ci la femeie în general.
Prin legiferarea exploatării femeii ca prostituată nu se face decât să se sugereze si să se valideze la nivelul mentalitătii sociale că femeia are ca functie satisfacerea sexuală a bărbatului. Această idee-fortă, cu toate că nu este formulată, în contextul relatiilor interumane actionează în sensul creării unor atitudini anormale ale bărbatului în raport cu femeia. Femeile se vor împărti în două clase. Unele, constatând degradarea lor în raporturile cu bărbatul, se vor segrega în asociatii feministe pentru sustinerea drepturilor femeii. Celelalte vor accepta acest tratament, uneori acceptând chiar practicarea unor aberatii sexuale, pentru a-si putea păstra bărbatul (sexul oral este doar una dintre ele), bărbat care deja si-a schimbat mentalitatea în urma experientelor sexuale pe care le-a avut cu prostituatele din bordeluri. Nici bărbatul nu va scăpa din această capcană a sexului liber, el devenind un adevărat handicapat, incapabil să aibă o relatie sinceră, curată, nedominată de fantasme sexuale cu femeia din fata sa, colegă de serviciu, prietenă sau sotie. Dacă relatia sa de dragoste se va reduce la ineditul unei experiente sexuale (de multe ori degradantă prin perversitatea ei), atunci relatia sa cu femeia de care se va îndrăgosti va fi valorizată din această perspectivă. Pe termen lung, un asemenea criteriu este dizolvant pentru orice relatie intimă între doi oameni care se iubesc.

Dacă există o categorie de femei ''disponibile'' pentru profitul si plăcerea bărbatilor, acest lucru nu face ca celelalte femei să fie protejate, ferite de hărtuire, violentă, viol, tortură si crimă. Si stiti de ce ? Pentru că bărbatii le vor trata pe femei ca pe niste prostituate. Ei vor hărtui, poseda sau violenta femei pentru că pot face acest lucru. Nici o femeie sau o categorie aparte de femei nu este scutită. Nu pierdeti din vedere faptul că violenta împotriva unui anumit grup încurajează violenta împotriva altora.(8)

CONCLUZII:
Tinând cont de cele spuse mai sus, legiferarea prostitutiei nu poate însemna decât legiferarea nedreptătii sociale, a violentei, a abuzului si exploatării sexuale, a încălcării demnitătii umane; legiferarea crimei, a uciderii sufletului si a trupului, a unor fete care nu au decât vina nedreptătirii lor de către o societate bolnavă.
Aceste fete care ajung mai târziu să fie stigmatizate ca prostituate au avut, înainte de invadarea răului în viata lor, o copilărie, gingăsia unui suflet tânăr care cu bucurie si cu mirare privea lumea si viata. Au fost asemenea cu fiicele si cu surorile noastre.
Am putea oare să acceptăm ca surorile sau fiicele noastre să practice vreodată meseria de prostituată?
Dacă întrebarea ne jigneste, atunci trebuie să recunoastem că, validând prostitutia ca meserie, nu facem decât un act de nedreptate, considerând femeile care practică prostitutia ca fiinte de rangul al doilea; fete ce apartin unei lumi subumane, vrednice de dispretuit, de exploatat si de folosit ca o marfă sau instrument de satisfacere a plăcerii bărbatilor.
Statul, ca si oamenii care validează prostitutia ca meserie, nu pot fi numiti nici crestini si nici măcar produsul unei civilizatii a dreptului si a echitabilitătii, ci doar garanti ai ipocriziei, ai violentei, ai încălcării drepturilor celor mai elementare si a demnitătii umane.


INAPOI LA CUPRINS